Fler medarbetare och ökad kundnöjdhet

2021 har tagit fart och så även vi! För att möta framtidens behov av digitala system inom bokning och kassa, så är vi nu på väg att anställa fler människor som vill göra karriär på vår Support- eller Utvecklingsavdelning. Det är kul att se alla medarbetare positivt taggade framåt för att möta nya och befintliga kunders stundande behov. Via nyrekryteringen så kan vi accelerera kundnöjdheten samt än mer hjälpa våra kunder att skapa bästa möjliga upplevelse för sina gäster.

Vi ser också ett ökat intresse från nya potentiella kunder som varit tvungna att hålla stängt förra året, och som nu hör av sig för ett nytt system som utöver traditionell och nytänkande kassa, även kan hantera bokningar och förköp av biljetter online. Vi har flera exempel på hur vi kan guida nya och befintliga verksamheter till ökad effektivitet och gästsäkerhet.

Vi söker just nu Utvecklare med erfarenhet av .NET, C# och/eller SQL samt gärna värdehöjande kunskaper inom API:er, autentisering, testning m.m. 💻

Till Supporten önskar vi någon med högt teknikintresse och som älskar att ge världens bästa service. Helt enkelt mer av det vi redan har. ☺

Alla som tror på vår långsiktighet och att vi är den rätta arbetsplatsen är välkomna att kontakta oss för ett samtal.

Entry Event kontor på Göteborgsvägen 52
Dela
Dela
Dela

Relaterade nyheter

Johan Kronberg pekar på kiosken

Entry Event Kiosk

Vår tanke med vårt ekosystem, Entry Event Ticket, är ju att addera värdeskapande och egen

Ny kund Åland museum

Vi ser fram emot att stötta Åland museum med biljetthantering, kassasystem och systemintegration med befintliga