Information om Coronavirus

Entry Event följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer. För att förhindra smittspridning så avstår vi så långt det går från resor och kommer också att i största utsträckning arbeta hemifrån. Men vi försöker att alltid ha någon på plats på kontoret för att sköta in- och utleveranser.

I de fall du som kund önskar servicebesök eller liknade så kan vi ombesörja det i undantagsfall. Men med anledning av rådande läge gällande Coronavirus vill vi informera att dessa eventuella besök endast görs med förutsättning att alla är friska. Vi ber er avboka tiden om ni blir sjuka. Vi ber er även ha överseende med att vi kan komma avboka tiden med kort varsel om våra medarbetare visar sjukdomssymtom. Detta för att skydda era medarbetare, våra medarbetare och samhället.

Vi kommer som vanligt att ha vår support bemannad 08:00 till 16:30 på vardagar (för akuta problem 06:00 till 22:00 alla dagar).

Vi ser just nu inga störningar på leveranser från våra leverantörer men i dessa tider kan det snabbt ändras, vi rekommenderar därför att ni se över ert behov av kort och andra förbrukningsvaror och beställer i god tid.

Nyheter på utvecklingsfronten

I version 1.6 är de senaste tillagda funktionera:

  • Mobilbiljett, en interaktiv biljett som gör det lättare att läsa av biljetter som är skickade till kundens smartphone
  • Förenkling av förlängning av periodkort i webbshop
  • Funktion för att automatiskt skapa fakturaunderlag vid besök
  • Anpassningsbara listor i administrationsgränssnittet

Version 1.7 är under sluttestning. Nyheter är bland annat:

  • Större genomgång av Autogiro-integration, med många förenklingar och förbättringar
  • Möjlighet till internbetalning
  • Konfigurationsverktyg för webbshop, vilket gör att det blir enklare att lägga upp texter och bilder i webbshoppen
  • Tidsstyrda prislistor
  • Ny landningssida när du loggar in i Admin. Där kan till exempel du som administratör få en notifiering om de saker som behöver åtgärdas. Till exempel lågt lagersaldo, nekade autogiromedgivande och utgångna publiceringspaket.
  • Integration med Nets Easy, en ny betalväxel som på sikt kommer ersätta Dibs D2.
Dela
Dela
Dela

Relaterade nyheter

Johan Kronberg pekar på kiosken

Entry Event Kiosk

Vår tanke med vårt ekosystem, Entry Event Ticket, är ju att addera värdeskapande och egen

Ny kund Åland museum

Vi ser fram emot att stötta Åland museum med biljetthantering, kassasystem och systemintegration med befintliga