Smarta badhus

Entry Event simhallar i mobilen
Vad krävs egentligen för ett lyckat badhus?’

Framtidens badhus är utan tvekan byggt för att vara flexibel och behovsanpassad. För att kunna möta nuvarande samt kommande generationers behov krävs att man noggrant ser över byggnaden, inomhusmiljön och verksamheten. Det är oftast helhetsupplevelsen som avgör om badgästen känner sig nöjd eller mindre nöjd efter sitt besök. Vi på Entry Event tror på en helhetslösning för smarta bad och simhallar.

Vårt fokus är att underlätta en så smidig och positiv upplevelse som möjligt för våra kunder och i sin tur besökarna och gästerna. Därför utvecklar vi nutidens moderna allt-i-ett lösning med drift och support samt entré-, kassa- och bokningssystem med bland annat kontaktlösa entréer och flera enkla betalfunktioner så som faktura, kort, Klarna, Nets Easy och Swish Handel.

Det finns även möjligheten att teckna autogiro med digital signering via skrivplatta. Systemet har även integrationer med de största affärs- och ekonomisystemen för att integrera bokföringsdata och fakturor. Vilket minskar den administrativa bördan och processen blir både snabbare och minskar risken för felslag. Simning och vattenmotion är populära aktiviteter för alla åldrar och färdighetsnivåer. Det är även en samlingsplats för att koppla av eller umgås med familj och vänner. Då det finns en stark koppling mellan upplevelse och värde för en badgäst, behöver dagens moderna anläggningar, förutom bad, även tillgodose andra behov så som friskvård, gym och relax. Men det finns även andra aspekter som skapar en upplevelse och värde för badgästen, till exempel valmöjligheter och bekvämligheter.

Genom att ge besökarna valmöjligheten att boka och betala entrébiljetter online kan man minska köbildning samt för mycket aktivitet i badhusets entré vilket underlättar för både våra kunder och badgästerna. Mer och mer av kundernas förberedelser innan själva badet sker i mobiltelefonen, därför är webbshopen ”mobile first”. Med ett boknings- och bidragsystem ges även möjligheten för skolor och föreningar att själva boka sin plats.

En unikitet med just badhus är att gästens mobiltelefon normalt sett inte är med inne i anläggningen. Därför erbjuder vi smarta armband med internt saldo, samt returautomat vid utpassering jämte självservice och smart utcheckning utan att ta värdefull tid i anspråk från verksamhetens medarbetare. Givetvis så kan den gäst som vill uppsöka personlig gästservice och betala för sin vistelse på mer traditionellt vis.

För oss står kvalitet och kundnöjdhet i fokus. Vi har en nära kontakt med våra kunder och är lyhörda för önskemål och förbättringar för att utvecklas på bästa sätt. Vi på Entry Event hjälper er gärna på vägen till ännu nöjdare besökare!

Läs mer om hur systemet kan hjälpa er med Kundvård.

Dela
Dela
Dela

Relaterade nyheter

Johan Kronberg pekar på kiosken

Entry Event Kiosk

Vår tanke med vårt ekosystem, Entry Event Ticket, är ju att addera värdeskapande och egen

Ny kund Åland museum

Vi ser fram emot att stötta Åland museum med biljetthantering, kassasystem och systemintegration med befintliga