EFFEKTIV DIGITAL FÖRSÄLJNING

Självbetjäning är att erbjuda gästen full tillgänglighet

Vi värnar om flexibiliteten att kunna välja hur man vill köpa, oavsett om det är i ett digitalt rum, vid en self service-enhet, eller av en riktig person vid en kassadisk. Vi utelämnar ingen.

Self service och självbetjäning

Försäljning av inträden och biljetter på individens villkor

Den fysiska kassan, som i begynnelsen var vår (enda) försäljningspunkt, är numera bara ett stycke av en växande mängd olika delar i vårt gästvänliga ekosystem. Self service och digital närvaro på människans villkor oavsett vem man är eller vart man befinner sig - en trend som inte vill sakta ner. När det gäller hårdvara så har vi flera olika modeller.

Entry Event Kiosk

Allt hänger ihop.
Mobil biljett i telefonen

Mobile Ticket

🎟 Mobilanpassad, responsiv vy och flera olika leveranssätt

🎟 Kundanpassad design och mer information direkt på biljetten

🎟 Personlig information göms om det ej är personlig biljett

🎟 Modern design, optimerad UX och högre tillgänglighet

🎟 Feedback/popup på gästens skärm vid scannad/godkänd biljett

LÅT GÄSTEN SJÄLV HANTERA ÄNDRINGAR UTAN FÖRDRÖJNING

Ombokning och återköp​

Gästen kan själv administrera eventuell ombokning av dag/tid. Tack vare utökad integration med checkout Klarna samt Nets Easy så räcker det att göra återköp på ett ställe, i Backoffice. Ni väljer själva om ni ska tillåta återköp. I kassan går det också alltid att hitta alla transaktioner och kunder.