Kundvård och CRM

Ge bästa möjliga service till kunderna gästerna besökarna medlemmar konsumenter stammisarna

Avlasta er kundtjänst genom smart självbetjäning och CRM.
återkommande gäster

Återbesöksfrekvensen ökar med en positiv upplevelse

Den stora vinningen av att vårda sina kunder och ge snabb och tillgänglig service är just att de tenderar att komma åter.

Entry Event Ticket kan stötta er i CRM- och kommunikationsaktiviteter samt stödjer marketing automation.

Detta via CRM-integration med exempelvis Apsis eller andra kända epost- och marknadsverktyg.

Johan Kronberg och Mats i bild vid datorer
Verktyg för snabbare och bättre försäljning

Sälj i alla kanaler

Vi kan stötta er genom CRM-processen och hur man bör tänka för att era kunder ska bli återkommande, engagerade och nöjda.

Systemet har olika medlemsnivåer och skräddarsydda medlemskort för era gäster.

Vår erkända och personliga support finns tillgänglig 06:00 - 22:00 alla dagar. Vi arbetar nära våra kunder.

Kunddata kan exporteras till era andra system för kundkommunikation, manuellt eller automatiskt.

Öppna API:er för enkel integration som breddar vårt ekosystem med appar, plugins och andra önskemål.

Med fokus på gäst och framtid förbättrar vi hela tiden systemet för en så positiv upplevelse som möjligt.

Människor förväntar sig en modern, intuitiv och bekväm köpupplevelse utan hinder. Det har vi tänkt på.

Vi underlättar för Nöjesparker, Temaparker, Science centers, Djurparker, Museum, Kulturhus och Simhallar att utveckla sina kundrelationer.

Kommunicera med gästerna vid e-post eller SMS. Entry Event Ticket stödjer marknadsföring via kända verktyg inom marketing automation och CRM.

Vad tycker kunderna?

Kundundersökning

Att mäta och använda data på hållbara och säkra sätt är viktigare än någonsin. Det är bland annat därför vi har hosting i Sverige av vårt entré-, boknings- och kassasystem.

Likaså att lyssna på och använda sina gästers och kunders feedback för att utveckla sin anläggning och verksamhet. Kundundersökningar kan vara ett strålande bra sätt att ta tempen på kommuninvånarna.

Via administrationsgränssnittet kan ni vårda ert kundregister. Det går också att göra enklare utskick direkt via vår system. Bra funktion vid exempelvis ändringar av pass- eller kursbokningar.

Marknad på Bohus Fästning
bokning och försäljning går hand i hand

Nordens mäktigaste ruin

Bohus fästning drivs av familjen Karmark samt produktionsbolaget Lightray. Anders Lundin kommenterar:

"Vi har nyligen tagit över stafettpinnen och driver även en byrå som producerar film och content. Det var viktigt för oss att välja en leverantör som också behärskar den digitala köpupplevelsen och har ett stabilt system.

Vi vill utveckla verksamheten med fler evenemang, där rutiner för att kommunicera direkt med besökarna kommer komma väl till pass."