Image by krakenimages

Karriär

Bli en del av Entry Event!

 

Entry Event är i en tillväxtfas och vi är givetvis alltid intresserade av att komma i kontakt med engagerade människor som vill vara med i ett härligt gäng. Vi är ett kompakt och kompetent team med stark vilja att utveckla framtidens entré-, kassa- och bokningssystem inom besöksnäringen. Vare sig det gäller Support, Helpdesk, Testning, Utveckling, Teknik eller Försäljning - så är du välkommen att höra av dig!

Se våra öppningar nedan eller skicka en spontanansökan så kan vi se om du matchar med kommande behov. 

Utvecklare till framtidens ekosystem för gästlogistik


[ Sista ansökningsdag har passerat och tjänsten är tillsatt. ]

Entry Event skapar framtidens ekosystem för betalningar, bokningar och gästlogistik - med bästa möjliga gäst- och kundupplevelse i fokus! 🙂

Vi utvecklar i snabb takt vårt eget system, som är ett heltäckande kassa-, boknings- och entrésystem. Vi hjälper våra kunder med logistiken kring sina gäster i sina verksamheter. Det är simhallar, idrottsanläggningar, nöjesparker, djurparker, bibliotek, muséer m.m. Vi finns på hundratals anläggningar i Norden. Entry Event är ett mindre och personligt företag där alla får komma till tals och där vi tar vara på varje individs kompetens och utveckling. En lugn och harmonisk arbetsplats med kontor i anrika tegelbyggnader i Mölndal. Den egenutvecklade mjukvaran är vår primära affär, och vi vill nu växa och bli fler utvecklare för att kunna rampa upp releasetakten. Vi erbjuder en helhetslösning av system, men även all hårdvara man ser i kassalinjen samt det som en modern anläggning behöver när det kommer till sina gäster. Vårt kassasystem har moderna betalningsalternativ såsom Swish, BankID, Klarna, Bambora, Nets m.m. Vi kan leverera biljetter och inträden på valfritt sätt; traditionellt på papper eller företrädesvis digitalt via appar, RCS, sms, mejl, QR eller RFID. Andra intressanta delar är vår egna webbshop samt vårt bokningssystem som kan hantera och effektivisera kundflöden per tid, förutom kursbokning för simskola o dyl samt passbokning för träningspass/klasser. Vi integrerar mot allehanda affärs- och ekonomisystem samt branschens mest välkända leverantörer inom smarta skåp och automater för toppmoderna anläggningar. Vill du vara med att vidareutveckla vårt system och bidra till att alla gäster och kunder får bästa möjliga upplevelse? Läs då andra halvan av denna annons! 👇 Dina primära arbetsuppgifter är att delta i mjukvaruteamets dagliga rutiner såsom nyutveckling, förvaltning och buggfixar. Förutom nya integrationer i systemet och checkouten, så är du med och skapar nytänkande funktioner för att möta de ökande behoven i samhället. Ett exempel är entrébokningen som underlättar att begränsa antalet gäster i en anläggning utan att gästerna behöver köa i dessa tider. Vi söker dig som har en bred profil och är öppen, samarbetsvillig och kommunikativ. Du gillar ansvar och att ta ägandeskap. Vi gillar och anammar ny teknik och allt som kan bidra med extra värde till vår utveckling. Bredd är bra men inte ett krav. Du är bekväm med att prata med kunder, då 2nd line support kan ingå i tjänsten i mindre omfattning. Meriterande:
  • Arbetar enligt best practises och moderna metoder
  • Hänger med i .NET-världen. C# och .NET / .NET Core
  • Microsoft-teknologier; IIS, SQL Server, Windows, ASP.NET
  • Har kunskap om API:er, autentisering, testning, containers
  • Front-end teknologier; CSS, HTML, JavaScript/TypeScript
  • Intresse för Blazor, EF Core, React eller motsvarande.
Vi är en flexibel arbetsgivare med mycket frihet och eget ansvar att leverera, där alla individer har samma betydelse för vår gemensamma framgång. Vi har generösa villkor och kollektivavtal med tjänstepension samt friskvårdsbidrag. Arbetstiden är kontorstid vardagar med möjlighet till flex. Vi har ett rymligt kontor med högt i tak samtidigt som du kan jobba hemifrån, på distans, förutsatt att du kan vara på Mölndalskontoret med jämna mellanrum. Har du en stark vilja att lära dig nya saker och är laddad för en digital framtid? Då är du välkommen med din ansökan! 🌟 Ring eller mejla gärna Johan vid frågor.

Sista ansökningsdag 14:e februari

__________________

Johan Kronberg

Tillväxtchef

jk@entryevent.se

031-361 90 11 (direkt)




Spontanansökan


Hittar du ingen passande öppning just nu? Kontakta gärna Johan för potentiell matchning mot kommande roller och behov i vår tillväxtresa. Välkommen!

__________________

Johan Kronberg

Tillväxtchef

jk@entryevent.se

031-361 90 11 (direkt)




Supportspecialist - Teknisk support i harmonisk världsklass


[ Sista ansökningsdag har passerat och tjänsten är tillsatt. ]

Är du lösningsorienterad med starkt teknikintresse och vilja att erbjuda kunder bästa möjliga service utifrån deras behov? Då kan du vara vår nya Supportspecialist!

Nu höjer vi vår tillväxttakt inför 2021 och behöver därför utöka vårt supportteam med ytterligare en medarbetare. Vi är en lugn och harmonisk arbetsplats med kontor i anrika tegelbyggnader i Mölndal. Entry Event är ett litet företag där alla får komma till tals och där vi tar vara på varje individs kompetens och utveckling.

Vi utvecklar, säljer och supporterar kompletta lösningar inom entré, bokning- och kassasystem. Vår primära affär är vår egenutvecklade mjukvara, och kan även erbjuda all hårdvara man ser i kassalinjen samt det som en modern anläggning behöver när det kommer till det viktigaste; sina gäster. Vi finns på hundratals anläggningar runt om i Sverige hos både privata och kommunala aktörer såsom simhallar, sportanläggningar, nöjesparker, djurparker, bibliotek, muséer m.m.

Vårt kassasystem har moderna betalningsalternativ såsom Swish, BankID, Klarna, Bambora, Nets m.m. Vi kan leverera inträden och biljetter på valfritt sätt; traditionellt på papper eller företrädesvis digitalt via appar, RCS, sms eller mejl. Bokningsfunktionen till simskolan, vår exklusiva flödeshantering och platsbokning är andra populära funktioner.

Vi vill med vårt system bidra till att alla gäster och kunder får bästa möjliga upplevelse och söker nu dig som vill vara en del av resan framåt, och den första kontakten vid inkommande kundärenden first line.

Dina arbetsuppgifter i rollen som Supportspecialist är primärt att hjälpa våra befintliga kunder med dagliga utmaningar eller frågor som kan uppstå. Ärenden inkommer via telefon, mejl eller direkt till vårt ärendehanteringssystem. Du hanterar ärenden på egen hand men tar mer komplicerade eller omfattande tekniska problem vidare internt.

Vanliga ärenden är felanmälningar, felsökning av hårdvara eller mjukvara samt beställning av förbrukningsartiklar men även förslag på vidareutveckling eller hjälp för utökad nytta av systemet, såsom vår hypermoderna entrébokning. Oavsett ärende bemöter du kunden med högsta servicekvalitet.

När du blivit riktigt bekväm med vårt erbjudande och våra produkter så kommer du kunna arbeta än mer proaktivt med våra kunder, och även utbilda i våra verktyg såsom medlemshantering och rapport/analys för ökat kundvärde. Vid större affärer så är du behjälplig med att demonstrera styrkorna med vårt system, tillsammans med säljteamet.

Du kommer också löpande testa vår programvara i vår egen samt kundernas miljö, för att upptäcka buggar och ge feedback tillbaka till vårt utvecklingsteam. Allt för konstant och optimal vidareutveckling och förbättring av mjukvaran med kundperspektiv i fokus.

Vi söker dig som har naturlig fallenhet för service och med förmågan att effektivt tackla inkommande utmaningar. Att bli en intern mästare i vårt system tar tid, men är samtidigt något du vinner på att eftersträva var dag. Att varva utmärkt digitalt kundbemötande med att hårdtesta våra nya systemfunktioner är något du trivs med.

Eftersom vårt system är unikt och byggt av oss själva så finns det ingen tidigare erfarenhet som matchar exakt, även om mycket är i Microsoftmiljö. Ambitionen att ständigt lära sig nya saker är därför viktig för hållbart resultat.

Meriterande:

  • God vana av kundservice och/eller IT.

  • Utvecklad kommunikativ förmåga och gillar nöjda kunder.

  • Digitalt rutinerad samt flink på telefon, mejl och videomöten.

  • Talar och skriver obehindrat på svenska. (krav)

  • Uppskattar att kunna påverka och vara delaktig.

Vi är en flexibel arbetsgivare med mycket frihet och eget ansvar att leverera, där alla individer har samma betydelse för vår gemensamma framgång. Vi har ett rymligt kontor med högt i tak samtidigt som du kan jobba på distans. Vi har generösa villkor och kollektivavtal med tjänstepension samt friskvårdsbidrag. Arbetstiden är kontorstid vardagar med möjlighet till flex. Beredskap enligt schema ingår i tjänsten.

Med intresse för teknik och service kommer du långt.

Välkommen med din ansökan! Ring Johan vid frågor.

Sista ansökningsdag 31:e januari

___________________

Johan Kronberg

Tillväxtchef

jk@entryevent.se

031-361 90 11 (direkt)





Håll dig uppdaterad med vårt nyhetsbrev

Entryevent_white.png
Icon_google maps.png

Entry Event Sweden AB

Göteborgsvägen 52

431 37 Mölndal

Org.nr. 559004-9119